Nädala nõuanne nr 5: Neli sammu juhuks, kui sul on liiga palju tööülesandeid
On hetki, mil sul on lihtsalt liiga palju teha. Sellistel hetkedel võid sa kas võtta hoogu ja kõik asjad ära teha või, nagu paljud teised, tunda ennast ülekoormatuna ja tarduda. Järgmine kord, kui sa muretsed selle pärast, kui palju sul teha on vaja, järgi neid nelja sammu.
- Koosta nimekiri. Kirjuta kõik, mis sul teha on vaja ühele paberilehele.
- Alusta kiiretest asjadest. Võta 15 minutit (mitte rohkem!) aega selleks, et teha ära kiired asjad oma nimekirjas: kiired e-mailid, 2-minutilised telefonikõned. Kasuta stopperit, et hoida end keskendununa.
- Lülita välja kõik segajad. Nüüd keskendu 35ks minutiks raskematele asjadele. Sealjuures lülita välja oma e-maili teadaanded ning pane oma telefon hääletu peale ja silme alt ära.
- Tee paus ja korda. Tee 10 minutiline paus ja alusta uuesti. Mõne aja pärast oled oma nimekirjast piisavalt asju maha tõmmanud, et võid ennast taas rahulikult tunda.
Allikas: Harvard Business Review
Nüüdsest toome teieni iga nädala esmaspäeval mõne väikse nõuande, mida sellel nädalal paremini teha.
Äärmiselt praktiline sel korral! Kui vaid meeles püsiks sellised lihtsad nõuanded ning tõeliselt stressirikastel hetkedel meelde tuleks 🙂